lördag 21 augusti 2010

10. Samos – 92:-

Det är alltså från Restaurang Ängens meny. Nummer 10: Samos - nittiotvå riksdaler. Den brutalgodaste pizzan jag har ätit tror jag. Utöver tomat och mozzarella så är det marinerad oxfilé, färska champinjoner, fetaost, rödlök, färsk pressad (yes, en särskrivning of course!) vitlök på den. Vansinnigt god I tell ya! Måste testa den när ni är här! Restaurang Ängens pizzor är löjligt goda, dock något mer expensiva än andra, men oxfilén och alla andra ingredienser känns betydligt mer kvalitativa än andra pizzeriors, vilket rättfärdigar tjugolappen mer än "vanliga" pizzerior.

Nom nom nom! Samos är JÄTTEGOD!

3 kommentarer:

  1. Jaa, det är rätt snyggt faktiskt! Men jag blir lite yr av att du har stoppat "menyn" på "fel sida".. Kan också bero på att jag hade glasögon hela dagen igår, och inte tagit på mig dem ännu.... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är ju mr. Design. Det är ju jag som fixar allt som har med design att göra här hemma.

    SvaraRadera