tisdag 7 september 2010

70%...

rea gillar jag. Då kan man passa på att köpa tidigare dyra kavajer från Brothers för en billig slant.

Förutom den har jag inte fyndat så mkt på sistone. Ett par snygga skor från Bianco för ynka 250:-. Lagt en beställning på en iPhone 4 förstås. Den var ju lite mer expensiv. Jag trodde att jag skulle hålla mig från att beställa en ny iPhone 4, men det som gjorde att jag var tvungen att uppgradera, var när jag såg en grabb i 20-årsåldern med en sån och han hade standard-ringsignal när det ringde! GRMAROJASSSRAOKR! Jag blev upprörd! Jag tänkte att en noob kan inte vara värre än mig så då var jag tvungen att gå in på Telia och säga åt henne på skarpen att skicka mig en iPhone 4, omedelbums.

GE MIG NU! INTE OM 3-6 VECKOR!!! Damn you Apple! 

Så här roligt har vi förresten här hemma på Mariehem:


Strax: Fussball. Blir 5-0 till Sverige.

1 kommentar: