onsdag 21 juli 2010

Boden.

Jag var i Boden förra veckan, och vilken härlig vecka det var! Det var ett tag sen jag träffade lill-snyggisen eftersom vi varit på skilda håll ett bra tag nu, och det var givetvis fantastiskt att äntligen få träffa henne igen!

Hur ska man då kunna sammanfatta den föregående veckan? Så många trevliga händelser och så mycket härligt folk, och så förträffligt väder (även om det var olidligt varmt inomhus vissa dagar, och då menar jag 29 grader typ!!!).

Några highlights:

*Farvälkyssen när jag stod på tåget och Elina just utanför. Wunderbar! Magisk som folk brukar säga! Synd bara att jag skulle åka iväg i en vecka tills vi ses igen.

*Kortspelskvällen där jag fick "ta ned månen" (Du tar ned månen genom att ta hem samtliga hjärter och spader dam. I så fall får dina motståndare automatiskt 26 poäng. Dina poäng ändras inte.). Det var lycka just då. :D

*Besök hos Elinas morföräldrar.

*Alla middagar med darl, svärföräldrarna + Johan (de gånger Johan var med iaf!). 

*Utekvällen som började hos Sandra. Riktigt najs kväll, god Sleepy Bulldog och fantastiskt sällskap kan inte vara dåligt helt enkelt.

*All tid tillsammans med Elina så klart. Det är så najs att vara runt ikring dig, darl! 

En fin bild på oss två från kvällen hos Sandra (som jag hänsynslöst snott från Elinas profilbild på FB!).


Inte så många dagar tills hon kommer till Kiruna! Wee wee wee! I'll pray for good weather!

1 kommentar:

  1. Jaa, pray good and hard! Och det där med månen vet jag inte...
    Kisses and hugs!

    SvaraRadera