måndag 11 januari 2010

Julmagen...

...är förmodligen borta nu. Efter gårdagens match (som vi för övrigt gjorde första och sista målet (jag gjorde det sista!11!!1! men som vi torskade...) var man hyfsat slut eftersom man inte rört sig så mycket sedan mitten av december. Men idag när jag cyklade  till Ålidhem på träning och körde järnet på träningen var jag sinnessjukt slut när jag cyklade hem. Men träningen gick sjukt bra och för andra träningen i rad så gick jag förlust-lös, dvs, mitt lag vann varenda mini-lags-matcher. Det känns sjukt bra på träningarna och det blir betydligt bättre spel i och med att vi är mest killar... Den kommande veckan så har vi inte mindre än tre matcher! Mot jumbo-lagen dessutom, så nu jävlar ska vi vinna åtminstone en match! Helst alla tre, men en vinst är nog vad vi mäktar med, men, men, vi får väl se! Ska bli kul hur som helst. Dagens träning gav mig mer självförtroende och vi hade en duktig tjej som prövspelade/tränade med oss idag som förhoppningsvis kan förstärka tjejsidan. Vi hade även en duktig tjej i gårdagens match som jag också hoppas ska vara med kommande matcher.

Jag har knappt varit hemma idag för övrigt. Skola från 13-16.30 och sen innebandyträning från 19-21. Elina har fått lite pluggro förhoppningsvis i alla fall! Tror jag kommer att somna gott nu ikväll, det har jag gjort mig förtjänt av! 

1 kommentar:

  1. Du kan alltid göra det i Ume, tror ingen kommer misstänka plagiat när det är så stor geografisk skillnad.

    SvaraRadera