måndag 25 januari 2010

Fantastiskt slut.

var jag efter dagens träning och då hade jag ändå en cykeltur kvar från Ålidhem... Men jag stannade på Ålidhems centrum och handlade lite frulle åt gosis eftersom hennes buss var sen och hon slutar äta vegandiet imorgon och genom det blir en normal människa... :)

Det kändes som att cykelturen aldrig skulle ta slut och inte kom det några riktigt sköna låtar heller! Dumma iPhone som inte gav mig några motivationslåtar! Nåja... Hemma och duschad nu + att ICA hade lösviktsgodis för 39:-/kg som jag passade på att köpa. Förvisso inte så många sorter, men en hel del bra fanns det ändå och nu är det tv och karra för hela slanten. God natt!

1 kommentar:

  1. Du får ta och styra upp Gainomax Recovery än snarra... du måste ju bygga det du tränar inte sockertrimma ;-)

    Skaffa dig introt till last look at eden, den sparkar stjärt!

    SvaraRadera