måndag 9 november 2009

Styrplatta.

Jag har aldrig riktigt varit förtjust i bärbara datorers touchpads eller styrplattor om vi ska försvenska. Det är det enda jag varit lite irriterad över med denna laptop, jag har råkat zooma in/ut, jag har råkat röra lite med den andra handen och muspekaren har åkt åt fanders och liknande grejer. Nu har jag äntligen hittat inställningarna för att slå av edge motion-rörelserna, ChiralRotate, Flick, Tvåfingersgest och PalmCheck. Saker som har stört mig i massor men som jag nu har slagit av och inte kommer att slå på igen... Så nu känns min laptop ännu mer über än förut! Vem vill ha såna där skit-grejer som bara stör en, inte fan går det snabbare med dem inte... Nej, inga special-grejer på touchpaden ska det vara! Tur det går att konfigurera lite grann iaf!

Nu är jag löjligt sugen på godis. Ge mig!

1 kommentar:

  1. Min är helt avstängd, tycker den är rutten med styrplatta, eller så är jag konservativ. Den används i yttersta nödfall...

    Godis är gott. Premiär av nya avsnitt NCIS, Jethro i hög form, han är hård&kärv.

    SvaraRadera