måndag 9 november 2009

Bada badkar.

Folk kan tycka att det är lite barnsligt eller möjligtvis lite tjejigt. Killar ska inte hålla på med badkar känns det som. Men jag går mot strömmen och njuter av mitt badkarande. Jag körde järnet på träningen ikväll och var helt slut när jag kom hem. Jag tappade upp badkaret och smackade i lite sånt där bubblifierande magisk vätska för att få bästa mys- och avslappnings-stämningen. Värmen på vattnet var lite väl het och jag fick smiska i lite kallt vatten för att komma åt den där perfekta värmen. Två minuter senare så kunde jag äntligen hoppa i och slappna av. Det är väldigt lätt att somna när man har släckt ner toaljuset och enda ljuset är från vardagsrummet där Elina sitter och plugga. Badkarsbadande får fyra av fem tummar upp! Me likes!

1 kommentar:

  1. Det var du säkert värd efter träningen!

    Det är bra att gå mot strömmen... låg på en shakti matta igår... också knappt okey för män... men trevligt var det.

    //MM

    SvaraRadera