lördag 3 oktober 2009

Lumpen-reunion.

Igår var det dags att återse många av människorna som jag gjorde lumpen tillsammans med. Det var en hyfsad uppslutning med folk som jag trivdes väldigt bra med redan i lumpen. Inte var det något fel på dem nu heller. :p Johansson kom från Sundsvall i sin Volvo och var den som hade längst färdväg av oss. Resten bor ju här i Umeå så... Det var inte så mycket minnessnack som man kanske skulle tro, men givetvis blev det ju några fina minnen från lumpentiden. Det var en mycket trevlig kväll måste jag säga. Tyvärr så fick jag grym huvudvärk kring 00-tiden och blev snortrött... Fast jag hade sovit typ hur mycket som helst på morgonen/dagen. Kanske var det för mycket sömn som gjorde att jag fick en ruggig huvudvärk.

Anyway... Mer såna här träffar vore trevligt. Det är ju verkligen trevliga människor hela bunten. Ibland saknar man första logementet och A- eller B-vakten tillsammans med da boys.

Idag har varit en tokigt lugn dag där jag hunnit vara socker-hög och kaffe-hög. Det bästa från två världar... Eller något liknande. Under tiden jag var hög på diverse olika saker har jag hunnit kolla Crank: High Voltage (fantastisk uppföljare med tokhögt tempo, ingenting för folk som vill ha bra handling och bra dialog, men en film för folk som gillar coole Statham i en actionfylld film) och fem avsnitt av True Blood. Skarsgård gjorde sitt första framträdande. Man fick inte se så mycket av honom, men det bådar gott!

Nu har det varit Barca och Detroit som jag zappat mellan. Mycket trevligt med NHL på tv!

1 kommentar:

  1. Zappa.. Jag ska hacka sönder fjärrkontrollen i småbitar och spola ner dessa i toastolen...!

    SvaraRadera