torsdag 10 september 2009

Igår...

Var en trevlig dag. Med en trevlig Olov och en älsklig Elina vid min sida så åt vi god mat, två olika sorters fajita-kycklingbitar med guacamole och annat som tillhör taco-ätandet. Guacamole borde få ett eget inlägg någon gång. Löjligt gott! Elina drack sin Singha och jag och Granlund delade på  estländsk öl vid namn Saku, var väl ingen sensationell smak, men den var rätt okej och billig. Jag och Elina var ju på stan häromdagen och köpte vin och öl så vi har... Är sugen på mina ales!

Kvällen avslutades med en riktigt rutten fotbollsmatch som Sverige med nöd och näppe klarade det. Men som tur var lyckades Albanien kvittera mot Danmark och hoppet om att vinna gruppen nu finns numera där. Vinst borta mot Danmark om en dryg månad och en vinst sen mot Albanien borta och vi får lite resultat med oss så är vi helt plötsligt etta i gruppen! Vi får hoppas på det. Jag vill verkligen se Sverige i VM! Alltid lika spännande att se dem när det väl gäller. 

1 kommentar:

  1. Sverige kan inte vinna mot Danmark, Sverige är dåliga på fotboll! Jag föredrar en sommar utan VM.

    SvaraRadera