fredag 28 augusti 2009

Rejäla grejer.

Jag gillar rejäla grejer. Kvalitet. iPhonen min är rejäl. Det är ett av mina bästa inköp någonsin måste jag säga. Saker man inte behöver byta ut på ett antal år, det är bra grejer. Det känns skönt att veta att man inte behöver sitta och kika upp diverse olika specifikationer på saker man vill köpa. Om ingenting oväntat inträffar det vill säga. Men det brukar inte inträffa för mig. Den nya datorn jag har beställt känns också väldigt rejäl. Jag tror jag kommer att bli toknöjd när jag väl får den nästa vecka.

Den var i Ånge idag, förhoppningsvis får jag ett sms om att den är i Umeå på måndag! Måste bara byta bort Vista på datorn, usch vad Vista suger pung! Eventuellt uppgradera till Windows 7 och testa det, men jag tyckte det såg ut som att man måste beställa från Acers hemsida och få ett paket hem, vilket säkert kostar. Jag kanske tar och formaterar skiten och installerar XP istället. Jag klarar inte av Vista! Vista är ruttet! Det är inte rejält för fem öre!

Jag är sugen på öl. Hejsvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar