måndag 31 augusti 2009

Ett stycke ny dator.

Jag skriver detta från min nya bärbara dator. Min första bärbara dator egentligen. Det känns trevligt. Det är en väldigt snabb en och tangentbordet är fruktansvärt mysigt. Zlatan gjorde alldeles nyss 3-0. Hyfsat snyggt.

Har installerat och haft mig sen jag hämtade den tidigare ikväll. Mycket irriterande att den installerar skit som jag inte vill ha. Kunde inte ens välja bort... Så jag satt väl en 10min och avinstallerade helt onödiga skitgrejer. Usch, sånt är sjukt irriterande! Jag vill ha en kliniskt ren dator, inga tjafsprogram som är helt värdelösa! Datortillverkare, börja förstå det, tack!

Blir att föra över musik och film från den stationära imorgon, och så småningom köpa en HDMI-kabel så vi kan kika film från datorn på tvn. Det ska bli riktigt trevligt!

1 kommentar:

  1. Snälla Mats lär mig hur jag gör med Opera då! För Opera är snyggare än Friefox :P (även om Firefox har helt oslagbara ad-ons)

    SvaraRadera