onsdag 26 augusti 2009

Bussresa.

Idag har vi åkt buss. Bussens destination var Sundsvall men riktigt så långt åkte vi inte. Vi hoppade av på NUS (sjukhuset om ni inte förstår). Med oss hade vi 100kg packning eller nåt. Det var tungt och besvärligt att ta sig från NUS till Mariehemsvägen. Iofs tog vi bussen som kom typ 5min efter vi anlänt (hyfsad tajming!), men det var bökigt att dra och lyfta tunga väskor i en trång buss. Nåväl, vi kom ju hem ganska smärtfritt iaf..!

Vi har hunnit vara och handla (jag har premiärat på min cykel som vi tog hit tidigare i sommar, yay for mom and dad!), äta mat och kaffat + Ben & Jerrys som AK och Peter (jag tror inte Adam var så delaktig i köpet av den, inte än iaf) så vänligt lämnat efter deras besök här i lägenheten tidigare i sommar. Bohemian Raspberry testade vi, den var väldigt smaskig! Jag har även hunnit med att beställa den där bärbara datorn jag skrev om i mitt förra blogginlägg! (yay for mom and dad again!) Nu väntar vi på att True Blood ska börja. Ska bli intressant att se den. Håller den för hajpen? We'll see! Sen en lång natts sömn i sängen som kommer att kännas som en säng, som Shaquille O'Neal hade ansett vara för stor! Hmm, det var en konstig mening, men jag låter det vara. Hejsvejs.

2 kommentarer:

  1. Det är "," som är knasigt! och "ansett vara" tror jag ;).

    SvaraRadera
  2. Så länge vampyrerna inte glittrar är jag game.

    SvaraRadera