tisdag 14 juli 2009

PR-genierna på Coop.

Idag har jag varit sjukt trött. Egentligen har jag varit sjukt trött sen Piteå-resan till mina föräldrar. Husvagnsliv tar hårt på en. Sovsäcken ger mig inte det sömnbehov jag behöver. Visst, det var förbannat skönt när man var ute i fält och kröp in i den svala sovsäcken, som senare blev varm(are), i det stora 20mannatältet. Efter en lång arbetsdag med diverse olika övningar och skjutningar ute i snön så var sovsäcken fantastiskt härlig att dyka ner i. Men när man bor i husvagn där det finns möjligheter att sova med täcke, men som mina föräldrar inte tagit med förutom till dem själva(!), så blir Mats trött! Usch, sovsäck är inge bra grejer! Oh well... Det är riktigt mysigt att sova i en 90s säng med sin älskling nu iaf. Förutom att det blir sjukt varmt (till och med min lilla älskade istapp tyckte det inatt!). Mkt klagomål hittills! Mer kommer!

Jag har druckit en jättegod saft/dryck som är köpt från Coop. Den har en viss smak av Piggelin och det gillar väl alla? Det som är helt sjukt är att genierna som kommit på namnet har döpt den till "dryck med sportsmak". Vad i helvete är det för namn!? En liten femåring hade kunnat komma på ett bättre namn!!! Vad fan är "sportsmak" för något!? ARGH! Det är förvisso sjukt roligt och samtidigt blir jag så arg! Ge min nya favoritdryck ett bättre namn! Den förtjänar verkligen det! Sportsmak! WTF!?

2 kommentarer:

  1. Man ska ha HUSVAGN, då är semestern redan klar!
    Man ska ha HUSVAGN, det har jag sett att alla har!

    SvaraRadera
  2. Jag har ungefär lika mycket förståelse för husvagnssemestrande som för vitlök i maten eller dubbning av filmer. Det är alla tre sätt att förstöra bra saker på!.

    SvaraRadera