söndag 5 juli 2009

Kallt och ensamt.

Här sitter jag och kollar tennis, en riktig finalrysare som kommer att gå till historieböckerna... 15-14 i avgörande set i skrivandets stund. Ensam är jag (nu får du komma hit Elina!) och kallt är det ute. Jag borde stoppa på mig strumpor, värmen från bastandet räckte inte så länge för mina kalla fötter. Mat borde jag också göra, börjar bli lite småhungrig. Blir nog något enkelt, hamburgare + cheddarost + hamburgerdressing + lök + bacon?, det lät väl ganska gott! Måste åka och handla imorgon, thank God for mom's ICA-kortet!

Parfymen ikväll! En väldigt sevärd film, som tyvärr visas på fyran. Jag skulle kunna skriva en bok om fyrans helt vansinniga reklamavbrott som poppar upp konstant. Gah, jag blir arg bara jag tänker på det! Damn you TV4..! Hur kan man köra reklam i 8 minuter efter man har visat filmen i 9 minuter? WTF?! Och avbryta filmen 8 minuter innan nyheterna egentligen ska börja. Vansinne! Jag blir knäpp!

Nu vann Federer efter att Roddick kämpat väl men som tyvärr fick ge upp till slut. En ramträff på matchbollen, hyfsat oflax...

Ska bli mer aktiv i mitt skrivande. I promise. :p

Miss you darl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar