måndag 1 juni 2009

Filmuppsats - check.

Idag, eller rättare sagt inatt blev jag färdig med min uppsats till film och historia. Den blev på nio sidor, nio kvalitativa sidor enligt mig. Arbetet skulle egentligen bara vara mellan 3-7 sidor, men det kändes så lite så jag skrev lite mer än vad man egentligen skulle göra för jag blev så fäst vid uppgiften... 

Var i skolan idag med gruppen där vi spånade fram en åtgärdsplan åt ett fall vi fått, som vi lyckades klura ut bra. Nu ska vi bara göra en intressant redovisning så är det klart med den kursen också. Det blir morgondagens uppgift att planera de 30 minutrar vi har till vårt förfogande. Det blir nog bra, ska bli intressant och se vad de andra grupperna gör för något... 

Nyss låg jag och darl ute i solen, där hon pluggade (gör hon något annat?) och jag latade mig. Det var väldigt skönt, men jag blir rätt trött av att ligga i solen och inte göra något. Jag spelar hellre fotboll, lirar kubb eller något annat mer aktivitetsliknande..! Men, men, en kort stunds solande kan väl inte skada. Jag längtar väldigt mycket "hem" till Boden och Kiruna nu. Kiruna blir det efter midsommar, eftersom jag inte kände någon lust att åka till Norge och fira där, även om det hade varit trevligt. Det blir istället något spännande med little darl i Boden istället. Kanske vi kan anordna något trevligt som vi gjorde häromåret! We'll see..!

1 kommentar:

  1. Och trots det känner jag mig osäker på mycket...!

    Lilla ambitiös-nissen förresten ;).

    SvaraRadera