tisdag 2 juni 2009

Ctrl + V och Ctrl + X i verkligheten.

När jag berättade för Elina om att vår redovisning skulle vara "rolig", gärna som en dramatisering, dans, sång etc, som vår lärare tyckte att vi kunde göra. "Men det går ju bra med en vanlig redovisning också." tillade hon, men då fick man ju pressen på sig att vi är den enda gruppen som kommer att ha en tråkig och vanlig redovisning, så vi bestämde oss för att vi skulle tillverka en "utställning" om vårt fall. Arbetet med ctrl + x och ctrl + v gick bra och jag lyckades hitta bilder som passade min del väldigt bra, så jag var supernöjd med min färdiga bild. Fick känna sig kreativ och duktig även fast man fick sms från Elina där det stod: Leker ni dagis? :-). Måste kännas tufft för henne att höra hur roligt vi får ha det på våra lektioner när hon måste plugga som ett jehu! Hoho, jag blev ännu gladare av smset och fortsatte pula på. Ska ta foton på torsdag på vår fina redovisning som jag lägger upp här! Until then... May the scissors and the glue be with you!

1 kommentar: