fredag 29 maj 2009

Huvudvärk + vindvärk.

Det blåser här i Umeå. Elina upprepar det, jag upprepar det. Elina upprepar "Så här blåser det inte i Boden!" mest hela tiden, och jag ler varje gång. Dagen började väldigt dåligt, hade ont fram till 17 ungefär, trots intensivt pillerknaprande. Granlund ville ha mig till Mariehems ängar för att kolla brännboll, men jag var inte så sugen, men hur som helst så träffade jag honom plus några andra på Maria, där de satt och svullade i sig pizzor. Vi fick åka taxi ner till ängarna där det var hur mycket människor och bilar som helst. Vem kunde tänka sig att Mariehem skulle vara så packat! Det var kul att se fulla människor med konstiga outfits spela brännboll. Gillade All makt åt Tengil-laget bäst, som hade två stora bockar ihopsatta och ett drakhuvud på den, som även sprutade eld via hårspray och tändare! Mäkta imponerande..!

Ikväll blir det att skriva på Film och Historia-uppsatsen!

1 kommentar:

  1. Jag är bra på att hitta dåliga saker trots att saker är bra.. Och det är dåligt. If you know what I mean? ;p

    Om du vill kan du lära dig allt jag ska kunna på min tenta och överföra kunskapen till mig, så kan jag skriva ditt arbete istället? Ska vi byta grejer?

    SvaraRadera