söndag 9 maj 2010

Eiffel 65-brallor

I'm blue, 

Da ba dee daba die

x100000. 

Om ni kommer ihåg den fantastiskt jobbiga låten från 1999, så handlar låten väldigt mycket om färgen blå. Blå är även färgen på mina nya brallor som inhandlades idag tillsammans med lite andra kläder. Jag var lite skeptisk till dem, men Elina lyckades som vanligt övertala mig, och jag är väldigt nöjd med dem nu i efterhand. Brallorna är inte så tokspejsade som vissa andra liknande brallor är, men ändå lite moderna och häftiga. Ungefär så spejsade som jag kan tänkas gå. Elina hade gärna sett mig med laxrosa eller röda brallor, men jag klarar inte av dem riktigt. Inte ännu iallafall! :)


1 kommentar:

  1. Nu vet jag väl iofs inte om jag någonsin påstått att du ska ha laxrosa byxor.. ..men till rätt saker i övrigt kan det vara nog så snyggt! ;P

    SvaraRadera