lördag 19 december 2009

101:e!

Förra inlägget var det 100:e inlägget jag gjorde, wow! ( På måndag åker vi norrut, först till Boden där det blir att träffa Elinas släkt och sen åker jag vidare med Magnus och Veronica till Kiruna där det blir att fira jul som vanligt. Det ska bli riktigt härligt att komma tillbaka till Kiruna och återse lite gammalt folk... Längtar efter mammas köttbullar (som jag hoppas ska finnas på julbordet!) och att bara mysa runt i Kiruna och chilla... Spela lite snöfotboll på julaftonsförmiddagen hoppas jag också på! Snart är det jul!

Okej, rättelse. Det här är inte det 101:e inlägget. Det är inte ens det 100:e inlägget. Det är det 62:e, internet lurade mig! Tur man har korrekturläsare i lägenheten som slår till en när man gjort fel, såsom denna gång. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar