måndag 12 oktober 2009

Nice, Cheap Monday!

Idag gick man som sagt från purung till gamm-gubbe. Det var en bra dag. Elina fixade en smarrig frukost åt mig och när frukosten var slut så kom posten. Dels en hel del reklamblad och annat halvtråkigt, men sen var det ett fint paket som innehöll en massa snarr som blev en god lunch. Harr-harr!

Vi åkte in till stan med buss för att Elina skulle köpa något åt mig. Fast jag kände att jag behövde lite kaffe innan vi började med vår shopping-spree (som inte var så mycket att skryta med egentligen :p). Svart kaffe och jordgubbs-cheesecake + marängpaj med citron kan få vem som helst att bli sugen på att gå i affärer i några timmar. :D

Bredvid cafét som vi brukar fika på (Stars) finns en klädaffär som heter The Store, som har en massa schyssta kläder. Elina strosade och kollade på lite grejer och sen när vi var på väg ut så hittade hon en tröja som hon trodde jag skulle passa bra i (som var väldigt snygg) och jag provade den helt frivilligt. Den var som sagt riktigt snygg och perfekt i längden, och det blev alltså min födelsedagspresent! (Kudos till Elina the clothes finder!) Jajustija (världens snyggaste ord?), tröjan var av märket Cheap Monday, som ni kanske listat ut från rubriken...

Vi valde att ta med en varsin macka från Subway som middag. Riktigt smaskigt!

Om en timme ska jag göra premiär med innebandyklubban för i år. Det ska bli väldigt trevligt att se om man har blivit ett totalt boll-mongo eller om man kan lattja förbi motståndet. Jockes lag behövde nog lite förstärkning så jag blir förhoppningsvis det om jag inte tappat allt..! Nu måste jag börja ladda inför träningen!

Tack för alla gratulationer och gåvor! 

Det har varit en trevlig dag kan man helt klart säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar