torsdag 24 september 2009

Vaskarn.

Yes, idag hittade jag/vi en vaskrensare på ICA som jag sökt febrilt. En liten rackare som man ska pumpa och grejsa och ha sig för att få upp en massa trevligt från handfatet. Jag gillar små rackare som vår nya, fina vaskrensare. Efter att ha spolat för fullt och fipplat och haft mig så är nu bekymret i handfatet betydligt bättre. Men inte helt bra. Får hoppas att morgondagen ger total perfektion i handfatsrinnande!

Vi var på ICA och handlade lite idag och utanför ICA så hade de "utförsäljning av rotfrukter" och Elina passade på att köpa en massa smaskiga rotfrukter som nu står så fint i diverse olika skålar..!

Annars inte så mycket nytt på fronten. Foppa gjorde mål efter 5min. Kulkul. Får verkligen hoppas att hans fot håller. Han är fantastiskt härlig att se på när han gör sina tricks.

Seg. Ja.

1 kommentar:

  1. Jag tyckte du sa att du gillade rejäla grejer? Inte små rackare? ;)

    SvaraRadera