tisdag 14 september 2010

Bianco is no more.

Idag så var det skoljoggen i skolan och jag var en av dem som cirklade runt hela löpspåret (8.5km) och kollade till så att ingen låg och kved i diket. Jag lämnade in min cykel förra veckan och skulle hämta den först idag så jag var tvungen att låna en kollegas cykel, vilken funkade alldeles utmärkt. En fantastiskt skön damsadel var det på den. Jag måste nog köpa en damsadel, det är brutalt skönt måste jag erkänna. Det blev cirka 1.5mil cyklande runt Nydalasjön och det var en himla tur att sadeln var så skön.

När jag efter arbetsdagen åkte ner för att hämta cykeln på stan så bestämde jag mig för att ringa Elina och höra om hon var sugen att gå på stan en stund, innan vi skulle hämta upp en DVD-spelare hos Roger. Under tiden jag inväntade Elinas ankomst så hann jag köpa en Vanilla Coke på Sega Råttan, dricka upp Vanilla Coken utanför Sega Råttan och gå förbi Stadium och spana in ett par schyssta innebandyskor, gå in på Up2-gallerian och sett en lapp att Bianco hade total utförsäljning idag. Eftersom jag har handlat ett x antal skor på Bianco så beslutade jag mig för att ta en titt där tills Elina skulle komma. Tyvärr fanns det inte så många skor i min storlek men jag hittade iallafall ett par som jag tyckte var schyssta. Fyra skor på drygt en vecka. Jag tror att min kära sambos snygga skor-fixering har smittat ner mig! And I think I like it!


1 kommentar: