torsdag 5 november 2009

Såsdärja.

Nu har jag vinklat klubban till automatiskt-upp-i-krysset-vinkeln, men jag har ingen boll här så jag kan inte testa, och jag vill nog inte skjuta här i lyan hur som helst. Ska höra med Elina om jag kan göra om gästrummet till en mini-innebandyplan så jag kan test-skjuta hela dagen lång, så jag får in känslan igen... Kommer ihåg alla timmarna man spenderat i garaget och skjutit mot dörren för att bli en bättre skytt... Om jag får spela forward igen så utlovas det mål i nästa match när den nu är! Det blir att ställa in siktet på måndagsträningen iaf. 

Imorgon blir det en rolig busstur till Röbäck med Bender... 

2 kommentarer:

  1. Måste bli världens minsta mini-innebandyplan!

    SvaraRadera
  2. Fast tar du bort madrassen så har du ju sarg o allt...

    SvaraRadera