söndag 1 november 2009

Hällåviiin

Gårdagen spenderades i ett litet rum med nästan för många människor. Som tur var det bara sköna människor där! Studentrum med sju personer är nog på gränsen. Fredrik hade just lagt in två eminenta marshmallow-pajar när jag och Elina kom till hans boende. Mjölkchoklad, banan och marshmallow, hur gott låter inte det? Hur gott var det? Jättegott, fast jag fick nog en släng av diabetes när jag ätit upp min bit + det lilla Elina inte orkade. 

Skräckfilm stod på schemat eftersom det var Hällåviiin och film nr.1 var The Orphan. En helt okej film även om den inte var så skräckinjagande, utan det var mest brutala grejer som skedde. 

Vi började se Bloody Valentine men vi bytte ganska så omedelbart eftersom den verkade vara ruskigt dålig. Säkert lite "häftig" om man såg den på 3d-bio, men inget som vi kände att vi ville se just då.

Det blev istället Book of Blood. En rulle som var klart mycket bättre än ovannämnda. 

Vi började se på Year one (Jack Black har huvudrollen) som jag och Elina inte såg klart eftersom klockan var kring 01 och vår buss skulle gå 01.16. När vi väl var på busshållsplatsen så beslutade vi oss för att ta en rask promenad hem från Ålidhem, vilket var ett rätt bra beslut eftersom man ätit en massa smaskiga saker. 

Idag skulle det ha varit början på tre intensiva dagar med innebandy på schemat varje dag. Match idag, träning imorgon, match på tisdag. Men när jag vaknade imorse och kollade mobilen så hade jag ett sms där det stod att inte tillräckligt många hört av sig till vår samordnare och därför kunde vi inte ställa upp med ett lag... Walk-overs är aldrig roliga att ge bort, speciellt eftersom vi skulle möta bottenlaget. Blurgh! Nåväl, tisdag blir det att ladda om till. Då ska jag dunka in ett eller flera mål! Oh yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar