fredag 30 oktober 2009

Steffo överraskade mig i torsdags!

Jag har ingen kompis som heter Steffo, och det är jag glad för. Men det finns en Steffo som jag känner till och det är Steffo som är programledare för Nyhetsmorgon. Mannen som alltid vill smaska på det som kocken, vinkännaren har med sig/gör i programmet. Han är som så jäkla laidback och skön. Skön snubbe alltså!

Anyway, jag steg upp kring 09 eller när det var och Elina hade slagit på Nyhetsmorgon som hon alltid gör på morgonen. Det var just innan en paus och Steffo höll upp ett album som jag kände igen från Spotify. Titeln på albumet var Travel och artisten (det känns rätt konstigt att säga det men kul!) Anton Björkenvall. http://tv4play.se/1.936603?aggId=1.940876&keyword=MUSIK&label=MUSIK om ni missade! En jättekul början på dagen tyckte jag och väldigt väldigt roligt att Anton har lyckats. Plattan är riktigt bra för övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar