fredag 9 oktober 2009

Freitag.

Idag var jag duktig eftersom vi inte har varit så duktig tidigare med tvätten. Så jag steg upp 06.55 och satte igång de första två tvätterna. Sen fick Elina ta över och hänga upp och sätta igång de två nästa för jag var halvt i koma... Medans jag låg och halvsov kom även Electrolux-snubbarna och fixade ny kompressor till kylen vilket var väldigt välkommet eftersom vi får Elinas föräldrar hit imorgon. Jag har även börjat med Café World på Facebook eftersom det såg lite småroligt ut, så nu sitter jag och väntar på att mina grejer ska bli färdiga så jag kan servera dem. :D

Det ska bli väldigt trevligt att få svärföräldrarna hit och få umgås med dem, Elina är faktiskt inte världens bästa fotbolls-tittar-kompis i soffan..! Hon tycker jag tjoar och har mig för mycket så det ska bli skönt med lite folk som förvisso inte lever sig in i matchen lika mycket som mig, men då får jag tjoa och hålla på utan att hon säger så mycket. xD

Idol om nån timme, ska bli intressant att se ikväll!

Nu, Hell's Kitchen och kaffe. Mumma!

2 kommentarer:

  1. Naaw, min lilla Mats har blivit stor och skaffat sig ett fb-café! Snart är du också stor, som oss andra (förutom Elin då ;p)!

    SvaraRadera
  2. Nej ni blir aldrig lika stor som jag...

    SvaraRadera